Google+ 新娘造型彩妝師 0930-001031: 老表你好嘢

2013年1月15日 星期二

老表你好嘢

老表你好嘢
老表你好嘢 : 藝人黃光亮和王祖藍日出席電視劇《老表,你好嘢》記者會,二人再次飾演父子,祖藍笑言和黃光亮有父子相,最似是「發達鼻」。但黃光亮則非常嫌棄王祖藍,問是否覺得自己較靚仔,他說:「靚仔點解呀?點寫呀?」王祖藍即搞鬼搭嘴:「我都唔識呀!所以我哋咪似父子囉!」


老表你好嘢

老表你好嘢

藝人許亦妮為電視劇《老表,你好嘢》宣傳,由於是第一次拍劇她感到好緊張,戲中與張繼聰飾演一對,並大爆劇情說:「原本張繼聰同王宛之,不過之後同我一齊。(驚唔驚畀人話小三?)唔驚,生活中經常發生。(你發生呢種事?)合則來,不合則去啦!」

藝人郭晉安和萬綺雯出席電視劇《老表,你好嘢》記者會,雖然二人都是老戲骨但卻是首次合作,萬綺雯為了和郭晉安合作事先看了他主演的《東西宮略》;郭晉安亦看過萬綺雯主演的《我和殭屍有個約會》。第一次為TVB拍劇的萬綺雯指電視城猶如貴族學校,又大又靚,她笑說:「依家同保安最熟,因為我成日都同佢哋問路。」

沒有留言:

張貼留言